Reklama

Barbie wygrała z Oppenheimerem. Są wyniki sprzedaży biletów

Choć w niektórych kinach w Polsce zabrakło biletów na najnowszy film Christophera Nolana o twórcy bomby atomowej, to na świecie weekend należał do produkcji w różowych barwach.

Publikacja: 24.07.2023 08:40

„Barbie” produkcji Warner Bros. w pierwszy weekend wyświetlania (3 dni) przyciągnęła do kin widzów,

„Barbie” produkcji Warner Bros. w pierwszy weekend wyświetlania (3 dni) przyciągnęła do kin widzów, którzy kupili wejściówki za około 337 mln dol.

Foto: materiały prasowe

Są wyniki sprzedaży biletów na dwa głośne filmy tego półrocza, a zapewne i roku. „Barbie” produkcji Warner Bros. w pierwszy weekend wyświetlania (3 dni) przyciągnęła do kin widzów, którzy kupili wejściówki za około 337 mln dol. - wynika z danych Boxoffice Mojo.

Film będący mieszanką fantasy, komedii romantycznej i filmu przygodowego większość tej sumy zebrał poza rodzimym rynkiem – ponad 180 mln dol. 22,9 mln dol. uzyskał w Wielkiej Brytanii. Natomiast w Stanach Zjednoczonych zebrał 155 mln dol.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Media
Donald Trump dołączył do TikToka i już nie widzi w nim zagrożeń. Przedłuży termin sprzedaży
Media
Trwało kilka miesięcy. Zgromadzenie wspólników Telewizji Polsat zamknięte
Media
„Rzeczpospolita” ze specjalnym dodatkiem z okazji rocznicy Powstania Warszawskiego
Media
TVP w ogniu politycznych gier. Prognozuje aż 2 mld zł straty
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Media
Zygmunt Solorz odwołany. Cyfrowy Polsat ma nowego prezesa
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama