Reklama

Presja regulacji wymusi odpowiedzialność w biznesie

Chociaż to względy wizerunkowe najczęściej stoją za zaangażowaniem firm w środowiskowe i społeczne działania CSR, to coraz większe znaczenie mają tu wymagania prawne, a także oczekiwania pracowników i klientów.

Publikacja: 07.12.2022 14:31

Presja regulacji wymusi odpowiedzialność w biznesie

Foto: Adobe Stock

Tym, co najbardziej dziś wpływa na rozwój CSR, czyli odpowiedzialnego, zrównoważonego podejścia do prowadzenia biznesu, jest konieczność dostosowania się do unijnych wymogów, w tym do obowiązku raportowania danych pozafinansowych. Tak uważa najwięcej, bo 53 proc. uczestników tegorocznej 7. edycji barometru Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej, „CSR w praktyce”, które objęło 113 różnej wielkości firm (nieco ponad połowę stanowiły spółki z francuskim kapitałem). „Rzeczpospolita” opisuje je jako pierwsza.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Porozumienie USA–Chiny, fala pustostanów nadchodzi i napięcia Bruksela–Pekin
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Biznes
Zmarł Maciej Adamkiewicz, twórca sukcesu Adamed Pharma. Miał tylko 59 lat
Biznes
Francis Ford Coppola sprzedaje luksusowe zegarki. „Jestem bankrutem”
Biznes
Najnowsza, eksperymentalna szczepionka Moderny okazała się nieskuteczna
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Biznes
Czarny czwartek Kremla, sankcje USA i UE, Europa buduje konkurencję dla Muska
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama