Reklama

Walka o zwiększenie udziału kobiet w zarządach firm nabiera tempa

Odpowiednia reprezentacja kobiet, ale też osób określonego pochodzenia etnicznego czy prowadzących różny styl życia, we władzach firm, sprzyja osiąganiu lepszych wyników – mówi Marta Pilczuk, dyrektor zarządzająca Kraft Heinz Polska.

Publikacja: 02.12.2022 03:00

Walka o zwiększenie udziału kobiet w zarządach firm nabiera tempa

Foto: mat. pras.

Czy dziś ciągle aktualny jest problem niskiego udziału kobiet we władzach spółek? Czy jest to tylko polska specyfika?

Zdecydowanie jest aktualny. Chociaż w Polsce od mniej więcej dekady mamy z grubsza równy udział kobiet i mężczyzn w rynku pracy, to reprezentacja kobiet we władzach spółek i na stanowiskach kierowniczych tego zupełnie nie odzwierciedla.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Praca
AI zmienia już pracę specjalistów i menedżerów
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Praca
Samotność niszczy gospodarkę po cichu. Pracownicy dotknięci poczuciem izolacji
Praca
Zbyt rzadko czujemy się w pracy doceniani, zbyt często dyskryminowani
Praca
Wyższe normy etyczne firm nie zawsze chronią pracowników
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Praca
Menedżerowie przeceniają zaangażowanie pracowników
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Reklama
Reklama