Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 10.09.2025 07:42 Publikacja: 11.07.2022 21:00
Foto: cyfrowa.rp.pl
Zsumowane przez „Rz” cennikowe dane półroczne firmy badawczej Nielsen wskazują, że przez pierwszych sześć miesięcy 2022 r. nadawcy telewizyjni w Polsce zanotowali lekki wzrost wpływów reklamowych. Ten drugi (po internecie) sektor rynku reklamowego w kraju miał wyświetlić reklamy o cennikowej wartości 15,54 mld zł. To więcej o 0,6 proc. r./r. Odpowiadają zań jednak pierwsze dwa miesiące 2022 r., a w kolejnych sektor notował coraz większe spadki. Najnowsze dane Nielsena wskazują, że w czerwcu zniżka sięgnęła 16 proc. (spadek do 2,4 mld zł).
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Polska otrzyma ponad 43 mld euro na bezpieczeństwo, eksperci wskazują recepty na kryzys demograficzny, a Francja...
Premier Donald Tusk przedłożył Sejmowi wniosek o powołanie nowego prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Pot...
We Francji upadł kolejny rząd, Polska wciąż bez skutecznej obrony przed rosyjskimi dronami, a producenci elektry...
O motywacjach do zakładania firm, barierach, potrzebie stabilnego prawa i nowych modelach ułatwiających start pr...
Waszyngton zachęca Europę do wspólnych działań wobec kupujących rosyjską ropę, brak zaufania kosztuje polską gos...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas