Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Wojciech Kruk: Sprzedajemy emocje

Sprzedajemy produkty, które dla finalnego odbiorcy wiążą się z bardzo dużym ładunkiem emocjonalnym. Najważniejsze jest więc budowanie więzi z klientem - mówi Wojciech Kruk, prezes firmy jubilerskiej Ania Kruk.

Aktualizacja: 26.08.2016 14:37 Publikacja: 26.08.2016 13:43

#RZECZoBIZNESIE: Wojciech Kruk: Sprzedajemy emocje

Foto: Rzeczpospolita

Jak śpiewała w popularnej piosence Marilyn Monroe, diamenty są najlepszym przyjacielem kobiety. Jak dużą wagę przywiązują Polki do biżuterii i jakie trendy obserwujemy obecnie na rynku jubilerski? O tej specyficznej branży opowiada Wojciech Kruk junior, który 4 lata temu wraz z siostrą postanowił połączyć bogatą tradycję rodzinną budowaną wokół marki W. Kruk ze świeżym spojrzeniem młodego pokolenia. Tak powstała firma Ania Kruk.

- Z jednej strony mamy już doświadczenie pięciu pokoleń, więc nie zaczynamy wszystkiego od nowa, bo wielu rzeczy nauczyliśmy się przy rodzinnym stole czy z rozmów przy kawie. Z drugiej zaś, z siostrą rozpoczęliśmy zupełnie nowy projekt pod względem koncepcji, podejścia do klienta czy asortymentu – mówi Wojciech Kruk.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Zmarł Maciej Adamkiewicz, twórca sukcesu Adamed Pharma. Miał tylko 59 lat
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Biznes
Francis Ford Coppola sprzedaje luksusowe zegarki. „Jestem bankrutem”
Biznes
Najnowsza, eksperymentalna szczepionka Moderny okazała się nieskuteczna
Biznes
Czarny czwartek Kremla, sankcje USA i UE, Europa buduje konkurencję dla Muska
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Biznes
Jak napędzić rozwój małych i średnich firm
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama