Aktualizacja: 10.06.2019 13:57 Publikacja: 10.06.2019 13:57
Foto: 123RF
Federalna Komisja Handlu wraz z amerykańską Agencją Żywności i Leków wystosowały upomnienia do czterech dużych koncernów produkujących e-papierosy: Solace Technologies, Hype City Vapors, Humble Juice Co. i Artist Liquids Laboratories.
Urzędnicy zarzucili producentom nieprzestrzeganie zasad dotyczących reklamowania wyrobów tytoniowych i wprowadzanie w błąd konsumentów na portalach społecznościowych. Niewłaściwe działania wykryto na Facebooku, Instagramie i Twitterze. Chodzi przede wszystkim o reklamy z udziałem tzw. influencerów, czyli popularnych osób, które nawiązują współpracę z prywatnymi firmami i promują ich produkty. Co może być niezwykle lukratywne, biorąc pod uwagę, że aktywność tych osób w internecie śledzą nieraz rzesze fanów.
Duńska firma farmaceutyczna Novo Nordisk, producent leku Ozempic, poinformowała, że jej dyrektor generalny Lars...
Dwaj najwięksi operatorzy telewizji kablowej w Stanach Zjednoczonych – Charter Communications, działający pod ma...
Putin odmawia rozmów z Zełenskim, przychody Rosji z ropy najniższe od dwóch lat, a Trump wraca z Zatoki Perskiej...
Brytyjski producent samochodów Jaguar Land Rover zapewnia, że nie zamierza produkować pojazdów w USA – informuje...
Ministerstwo Obrony Narodowej zawarło umowę ramową na prawie 10 tys. sztuk amunicji krążącej Warmate. Jej wartoś...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas