Polakom zwykły bank już nie wystarcza. Chcą więcej usług

Ponad połowa Polaków chciałaby dzięki bankowości internetowej zapłacić za parking, komunikację miejską czy śledzić przesyłkę kurierską. Dodatkowe usługi mogą pozwolić bankom się wyróżnić.

Aktualizacja: 10.06.2019 14:50 Publikacja: 10.06.2019 14:47

Polakom zwykły bank już nie wystarcza. Chcą więcej usług

Foto: 123rf

Oferta banków dla klientów detalicznych przechodzi nieustanną ewolucję. Instytucje prześcigają się w udostępnianiu usług, które coraz mniej mają wspólnego z tradycyjną bankowością. Trend ten jest już bardzo widoczny na świecie, ale w Polsce mniej zauważalny. Deloitte zidentyfikował ponad 250 usług dodanych (tzw. VAS – value added services) oferowanych banki w Polsce.

Polska jeszcze w tyle

Pozostało 92% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Banki
EBC znów obciął stopę depozytową. Czwarty raz w 2024 roku
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Banki
Niespodziewany ruch banku centralnego Szwajcarii ws. stóp procentowych
Banki
Szwajcarski bank centralny tnie stopy mocniej niż się spodziewano
Banki
Ludwik Kotecki, RPP: Adam Glapiński złamał naszą dżentelmeńską umowę
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Banki
Były prezes państwowego banku chińskiego idzie do więzienia