Reklama

Polakom zwykły bank już nie wystarcza. Chcą więcej usług

Ponad połowa Polaków chciałaby dzięki bankowości internetowej zapłacić za parking, komunikację miejską czy śledzić przesyłkę kurierską. Dodatkowe usługi mogą pozwolić bankom się wyróżnić.

Aktualizacja: 10.06.2019 14:50 Publikacja: 10.06.2019 14:47

Polakom zwykły bank już nie wystarcza. Chcą więcej usług

Foto: 123rf

Oferta banków dla klientów detalicznych przechodzi nieustanną ewolucję. Instytucje prześcigają się w udostępnianiu usług, które coraz mniej mają wspólnego z tradycyjną bankowością. Trend ten jest już bardzo widoczny na świecie, ale w Polsce mniej zauważalny. Deloitte zidentyfikował ponad 250 usług dodanych (tzw. VAS – value added services) oferowanych banki w Polsce.

Polska jeszcze w tyle

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Banki
Incydent w PKO BP. Czyje dane ujawniono?
Banki
Czy cła Trumpa zaszkodzą Szwajcarii? SNB nie planuje ujemnych stóp, firmy wstrzymują inwestycje
Banki
Prezes UniCredit: Po przejęciu Commerzbanku zwolnienia będą „znaczące”
Banki
Rosyjski biznes bez dostępu do banków w Chinach
Banki
Szansa na cięcie stóp we wrześniu, ale bez gwarancji
Reklama
Reklama