Reklama
Rozwiń

Polakom zwykły bank już nie wystarcza. Chcą więcej usług

Ponad połowa Polaków chciałaby dzięki bankowości internetowej zapłacić za parking, komunikację miejską czy śledzić przesyłkę kurierską. Dodatkowe usługi mogą pozwolić bankom się wyróżnić.

Aktualizacja: 10.06.2019 14:50 Publikacja: 10.06.2019 14:47

Polakom zwykły bank już nie wystarcza. Chcą więcej usług

Foto: 123rf

Oferta banków dla klientów detalicznych przechodzi nieustanną ewolucję. Instytucje prześcigają się w udostępnianiu usług, które coraz mniej mają wspólnego z tradycyjną bankowością. Trend ten jest już bardzo widoczny na świecie, ale w Polsce mniej zauważalny. Deloitte zidentyfikował ponad 250 usług dodanych (tzw. VAS – value added services) oferowanych banki w Polsce.

Polska jeszcze w tyle

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Już od 19 zł/msc przez pierwszy rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

19 zł za miesiąc przez pierwszy rok, od 13 miesiąca każdy kolejny w cenie 39 zł za miesiąc.

Banki
Jak pogodzić cyfrową Alfę z tradycyjnymi Boomersami? Banki mają problem
Banki
Pekao i PZU dogadują szczegóły połączenia
Banki
MF nie chce karać „złych banków”. Ale i tak dołoży im podatków
Banki
Banki z satysfakcją przyjmują wyrok TSUE
Banki
Bank Anglii nie zmienił stóp procentowych