fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Firmy dla młodych duchem

Rozmowa z Pawłem Tkaczykiem, doradcą do spraw rozwoju marki
W ramach projektu Internetowa Rewolucja prowadzonego przez Google Polska, Home.pl i Lewiatana eksperci doradzają małym firmom, jak prowadzić biznes w sieci. Czy w związku z Euro 2012 firmy mogą rozszerzyć swoją działalność?Paweł Tkaczyk: Dzięki wykorzystaniu nowych technologii, np. geolokalizacji, szansę mają firmy z branż związanych z turystyką: gastronomia, hotele, kluby czy bary. Turysta, który słabo zna miasto, będzie używał aplikacji geolokalizacyjnej w swoim telefonie – choćby takiej jak FourSquare – by znaleźć najbliższą kawiarnię czy dyskotekę. Wszystko w czasie rzeczywistym, bez wielkiego planowania i drukowania map przed wyjazdem.Część z korzystających z projektu Internetowej Rewolucji to tzw. startupy, nowe przedsiębiorstwa działające w sieci. To biznes dla młodych?Na pewno młodych duchem. Ten model czy filozofia biznesowa wymaga dużej mobilności, elastyczności, zwłaszcza gdy się dostaje opiekę w inkubatorze przedsiębiorczości czy p...
Źródło: Rzeczpospolita
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
REKLAMA
REKLAMA