fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Obyczaje

Europaiche: jesteśmy liderem, ale chcemy więcej

Beata Kalitowska
materiały prasowe
- Ubezpieczyliśmy w zeszłym roku 1,2 miliona polskich turystów. Ten wynik zamierzamy podnieść - zapowiada międzynarodowa grupa ubezpieczeniowa ERV
Ta ponadstuletnia firma działa w Polsce od 2004 roku. Głównym obszarem działania firmy są ubezpieczenia podróży - zarówno indywidualne, grupowe i biznesowe.
Polski oddział międzynarodowej grupy ubezpieczeniowej ERV (Europaische Reiseversicherung) planuje utrzymanie pozycji lidera na polskim rynku ubezpieczeń turystycznych oraz dywersyfikację portfela ubezpieczeniowego. Spółka zmieniła logo, a teraz szykuje nowe produkty i usługi. - Skupimy się na dostarczaniu rozwiązań dla klientów indywidualnych, nie zapominając przy tym o touroperatorach oraz firmach - wyjaśnia dyrektor ERV w Polsce Beata Kalitowska. ERV ma 50-procentowy udział w rynku indywidualnych ubezpieczeń podróży i 65-procentowy w rynku touroperatorów. Jej obroty w zeszłym roku wyniosły 51 mln zł. A co roku zwiększa je średnio o 50 procent.
Do klientów ERV należą Itaka (najwyższa na polskim rynku suma gwarancyjna - 126 mln zł), TUI Poland, Rainbow Tours, Neckermann, Alfa Star, Exim Tours, Wezyr Holidays, Sun & Fun, Sky Club. W najbliższym czasie ERV zamierza uruchomić nowe kanały dystrybucji polis (on-line, zakup esemesem, automatyczne kioski), wprowadzić segmentację klientów (au-pairs, expaci, foreign visitors), rozszerzyć assistance oraz wprowadzić nowe produkty jak ubezpieczenie od upadłości linii lotniczej. Najciekawszy wydaje się pomysł ustawiania automatów z polisami na lotniskach, dworcach i w centrach handlowych. - Po wybraniu wariantu ubezpieczenia, klient zapłaci i wydrukuje sobie polisę - mówi Beata Kalitowska. Historia ERV sięga 1907 roku, kiedy na Węgrzech powstała pierwsza spółka oferująca usługi ubezpieczeniowe osobom podróżującym koleją.Od 1918 roku główna siedziba firmy znajduje się w Monachium. W Europie firma jest reprezentowana w 21 krajach poprzez spółki własne i stowarzyszone. Marka z przeszło stuletnim doświadczeniem na świecie, od 2004 roku obecna jest na rynku polskim.
Źródło: turystyka.rp.pl
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA