fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Rpkom

Chińscy dostawcy zaczynają dbać o PR w Polsce

Agencja 4Publicity poinformowała dzisiaj, że wznawia współpracę w dziedzinie public relations z chińskim producentem sprzętu telekomunikacyjnego ZTE. - Publicity przygotuje spójną strategię działań komunikacyjnych. Zadaniem agencji będzie prowadzenie działań media relations, e-pr, działań promocyjnych, komunikacji wewnętrznej oraz BTL – podała agencja w swoim komunikacie.
We wrześniu konkurencyjny Huawei rozpoczął współpracę z agencją Monday PR. Uczestniczy również częściej w różnego typu działaniach o charakterze wizerunkowym, jak np. obchodów 60-lecia Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej.  Obie chińskie firmy przez ostatnich kilka lat nie przywiązywały większej wagi do komunikacji PR. Obaj dostawcy zaczynają jednak wprowadzać na polski rynek telekomunikacyjny telefony i inne urządzenia przenośne pod własną marką i zapowiadali jeszcze w zeszłym roku wyższe nakłady na promocję własnych marek. Jeżeli chodzi o konkurencyjnych dostawców, to Alcatela-Lucenta obsługuje agencja Sigma International, NokięSiemens NetworksUnited PR. Ericsson Polska nie korzysta na ogół z zewnętrznych agencji. Firmy te nie mają jednak oferty na rynek konsumencki.
 
Źródło: rpkom.pl
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA