Trafiona nazwa to pierwszy krok do sukcesu

Właściwie wybrane nazwa firmy, logo czy krój czcionek umieszczanych na materiałach drukowanych to podstawowe elementy budowania wizerunku firmy. A dobry wizerunek stwarza większą szansę na wysoką sprzedaż
Przedsiębiorca, który rozpoczyna działalność, staje przed trudnym zadaniem wybrania odpowiedniej nazwy dla swojej firmy. Bo trafna nazwa, według specjalistów, jest najcenniejszym elementem marki.- Aż 75 proc. konsumentów przy zakupie produktu kieruje się nazwą marki. Dobra nazwa przekłada się na zyski firmy - mówi Monika Pazik, wykładowca w Warszawskiej Szkole Reklamy, specjalistka od namingu, czyli sztuki tworzenia skutecznych nazw marketingowych.Nazwa jest elementem identyfikacji firmy, a także najmniejszym i najważniejszym komunikatem, który wyjaśnia, czym firma się zajmuje. Określa również charakter marki. Dlatego warto w nią zainwestować, powierzając jej kreację specjalistom. Zajmują się tym m.in. agencje reklamowe specjalizujące się w budowaniu wizerunku przedsiębiorstw.- Trzeba pamiętać, że nazwa będzie nam służyć przez lata. Dlatego powinniśmy ją bardzo starannie wybrać. Podobnie jest z logo, ale je łatwiej zmodyfikować niż nazwę - twierdzi Magda Małczyńska-U...
Źródło: Rzeczpospolita

WIDEO KOMENTARZ

REDAKCJA POLECA

NAJNOWSZE Z RP.PL