fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Media i internet

Rosyjski Newsweek przestaje wychodzić z przyczyn finansowych

Fotorzepa, Radek Pasterski RP Radek Pasterski
Iwona Trusewicz
Tygodnik "Rosyjski Newsweek" przestaje wychodzić z powodów ekonomicznych - ogłosiła firma Axel Springer Russia, która wydawała w Rosjitygodnik na licencji Newsweek Inc.
"Kierując się przyczynami ekonomicznymi, kompania podjęła decyzję o nieprzedłużaniu umowy licencyjnej z Newsweek Inc., istniejącej od 2004 roku i obejmującej m.in. wydawanie w Rosji tygodnika społeczno-politycznego 'Rosyjski Newsweek'. Numer pisma z 18 października jest ostatni" - głosi oświadczenie wydawcy.
Axel Springer Russia będzie nadal wydawać rosyjskie wersje innych magazynów, w tym pisma: "Forbes", "OK!", "Gala Biografia" i "Geo".
Axel Springer wydawał krytyczny wobec Kremla tygodnik przez sześć lat.
Nakład "Rosyjskiego Newsweeka" wynosił ostatnio ponad 50 tys., co według analityków jest niewielkim nakładem jak na Rosję.
W końcu września „Kommersant” napisał, że trwają rozmowy między grupą Oneksim oligarchy Michaiła Prochorowa (Polus Zołoto, Norylski Nikiel), a Alex Springer. Miało dojść do wstępnych uzgodnień. Jednak jak widać, chętnych na Newsweeka w Rosji nie ma.
Źródło: rp.pl
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA