Media i internet

Eskadra. Promocja Polski we Francji, Niemczech i W. Brytanii

Rozstrzygnięto konkurs Polskiej Organizacji Turystycznej na kampanię wizerunkowo-produktową promującą Polskę na rynkach brytyjskim, niemieckim i francuskim. Zwyciężyła krakowska Grupa Eskadra, specjalizująca się w marketingu miejsc
W ciągu dwóch tygodni zwycięzca zostanie zaproszony do udziału w dotyczących szczegółowego opracowania pracy konkursowej negocjacjach prowadzonych w trybie zamówienia z wolnej ręki. Jego wartość to 200 tysięcy zł.
Eskadra jako jedyna w Polsce zdobyła międzynarodową nagrodę The Globe Awards. Na początku 2006 r. ze struktur agencji wyłoniono Eskadra Market Place. Komórka przygotowuje strategie komunikacyjne dla miast i regionów, zajmuje się promocją pod kątem turystów i inwestorów. Przeprowadziła skutecznie pierwszą w historii kampanię województwa śląskiego - "Śląskie. Pozytywna Energia". Kampania w trzech krajach na zachodzie Europy będzie realizowana w latach 2011-2012. Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego "Innowacyjna Gospodarka" na lata 2007-2013.
Poza Eskadrą projekty w konkursie złożyły agencje Young&Rubicam Polska, Zächel AG, Lowe GGK, Grupa 66 Ogilvy, Business Consulting i konsorcjum Infinity Media i Edelman Polska. Eskadra mocno zdystansowała rywali. [i]Konkurs „Opracowanie kreacji i zaprojektowanie kompleksowej wizerunkowo-produktowej kampanii multimedialnej na rynkach brytyjskim, niemieckim i francuskim”[/i]
Źródło: rp.pl

REDAKCJA POLECA

NAJNOWSZE Z RP.PL