fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Media i internet

Sprzedaż tygodników wzrosła w maju o 10 proc.

Okładka tygodnika "Forum". Nr 15/2010. Sprzedaż tygodnika publikującego przedruki z prasy zagranicznej wzrosła w maju o 5,5 proc. rocznie
Magdalena Lemańska
Łączna sprzedaż dziesięciu największych tygodników społeczno-politycznych w maju była o prawie 10 proc. wyższa niż rok wcześniej. Wyniki poprawiła większość gazet z czołówki
Podwoiła się sprzedaż "Gazety Polskiej", która w maju sprzedawała średnio 51,6 tys. egz., a rok wcześniej w tym samym miesiącu - niecałe 24,5 tys. egz. - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy (pokazujących tzw. rozpowszechnianie płatne razem).
Duży wzrost odnotowały też: "Tygodnik Angora", którego wynik to 370 tys. egz., o 22,6 proc. więcej niż rok wcześniej, "Tygodnik Powszechny" ze sprzedażą na poziomie 22,5 tys. egz. (wzrost o 12,7 proc.) oraz "Przegląd" z wynikiem 24,1 tys. egz. (wzrost o 11,4 proc.).
Łącza sprzedaż dziesięciu największych tygodników opinii wynosiła w maju 998,3 tys. egz., o 9,8 proc. więcej niż rok wcześniej w tym samym miesiącu rok wcześniej. W maju czytelnicy gazet żyli doniesieniami na temat tragedii w Smoleńsku i powodzi.
Sprzedaż "Polityki" wynosiła 140,4 tys. egz. (wzrost o 2 proc.), "Newsweeka Polska" - 109,5 tys. egz. (spadek o 2,1 proc.), "Wprost" - 78 tys. (spadek o 14,2 proc.), a "Przekroju" - 43,7 tys. egz. (spadek o 8,8 proc.). O 3,4 proc., do 139,6 tys. egz. rok do roku poprawił wynik "Gość Niedzielny", a sprzedaż "Forum" publikującego przedruki z prasy zagranicznej była o 5,5 proc. więcej niż rok wcześniej i wynosiła 18,8 tys. egz.
Źródło: rp.pl
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA