Rpkom

Pierwsza kampania telewizyjna Telestrady

Operator telekomunikacyjny rozpoczyna pierwszą w swojej historii kampanię telewizyjną usług pod marką Multimo. S
półka kupiła czas antenowy w stacji TVN CNBC Biznes, w której przez miesiąc będzie emitowała swoje spoty reklamowe. Spółka nie podaje wartości realizowanej kampanii. Jeje celem jest promocja usług telefonicznych oraz dostępu do Internetu skierowanych do małych firm, ale również dla klientów indywidualnych. Jak informują przedstawiciele spółki Telestrada będzi badać skuteczność tego kanału komunikacji. Telestrada jest prywatną spółką telekomunikacyjną specjalizującą się w odsprzedaży usług innych operatorów. Największym partnerem Telestrady jest GTS Energis. Od niedawna operator sprzedaje pod marką Multimo usługi mobilnego dostępu do Internetu w sieci PTK Centertel.{loadposition artrek}
Źródło: rpkom.pl

REDAKCJA POLECA

NAJNOWSZE Z RP.PL