• 17.07.2018

Lider chce jeszcze więcej

ROL
Wkrótce Kompania Piwowarska będzie w stanie wyprodukować prawie połowę piwa spożywanego w Polsce. Cel osiągnie dzięki inwestycjom, których wartość sięga blisko 300 mln zł.Producent tyskiego i lecha zapowiedział, że ten rok chciałby zakończyć wzrostem sprzedaży większym od tego, który osiągnie branża piwna. Według Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego w Polsce popyt na piwo może w tym roku pójść w górę o 2 - 3 proc.Osiągnięcie tego może być jednak trudne. - Zdobycie każdego dodatkowego procentu rynku jest coraz większym wyzwaniem - przyznaje Paweł Kwiatkowski, rzecznik prasowy Kompanii Piwowarskiej z Poznania, która sprzedaje 38 procent piwa kupowanego przez Polaków. Powód? Spożycie tego alkoholu wynosi 85 - 86 litrów na osobę rocznie i jest zbliżone do średniej europejskiej.Kompania, która w 2006 r. sprzedała 12,4 mln hl piwa, musi się także liczyć z tym, że o zwiększenie udziałów w rynku zabiegać będą jej najwięksi konkurenci: gieł...
Źródło: Rzeczpospolita

WIDEO KOMENTARZ

REDAKCJA POLECA

NAJNOWSZE Z RP.PL