fbTrack

Cały czas wspinamy się na palce

materiały prasowe
Kolejnym krokiem w rozwoju technologii może być wrzucanie materiałów wideo... w wersji sferycznej - mówi Magdalenie Lemańskiej szef Facebooka w naszym regionie Martin Ott.

"Rzeczpospolita": Jak wygląda ten rok reklamie w Europie i w Polsce?  Jaki panuje klimat?

Martin Ott: Myślę, że ogólnie klimat jest bardzo pozytywny, zwłaszcza w reklamie cyfrowej. Do reklamy cyfrowej przekonuje się coraz więcej reklamodawców. Motorem przechodzenia reklamodawców do reklamy internetowej jest reklama mobilna. Nie podajemy liczb w podziale na poszczególne rynki, ale rynek dąży w kierunku cyfrowych narzędzi w zawrotnym tempie i my także zyskujemy na tym trendzie. Główną siłą napędową tego trendu są platformy mobilne.

Jakim rynkiem jest dla Was Polska. To już dojrzały rynek?

Przede wszystkim jest dla nas rynkiem ważnym i o rosnącym znaczeniu w regionie. To nie jest jeszcze w pełni dojrzały rynek: wciąż ogromna część waszego reklamowego tortu wędruje do telewizji, pomimo tego, że ludzie spędzają tu bardzo dużo czasu przed komórkami. Widać, że reklamodawcy jeszcze nie nadążają za zachowaniami ludzi, sporo jest więc jeszcze do nadrobienia....

Źródło: Rzeczpospolita

WIDEO KOMENTARZ

REDAKCJA POLECA

NAJNOWSZE Z RP.PL