fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

DHL uruchamia internetowy pasaż handlowy

Potentat branży kurierskiej chce zagarnąć jak największą częoć paczek wysyłanych przez e-sklepy.
Fotorzepa/Bartosz Jankowski
Potentat branży logistycznej uruchomił w Polsce własny pasaż internetowy.

Jedna z największych firm kurierskich na świecie znalazła sposób, jak złowić klientów handlujących w internecie. W Polsce wystartował właśnie serwis All You Need (AYN). Za nowym portalem e-commerce stoi DHL Parcel, spółka DHL odpowiadająca ze dostarczanie paczek. To pionierskie przedsięwzięcie, bo wcześniej firmy logistyczne nie inwestowały bezpośrednio w ten segment rynku. AYN działał do tej pory w Niemczech. Polska jest drugim rynkiem w Europie, na którym koncern uruchamia ten serwis. Koncern liczy, że dzięki przyciągnięciu na swoją stronę e-sklepów zyska dodatkowych klientów.

Sklepy nie aukcje

– Segment e-commerce dla branży kurierskiej ma istotne znaczenie. W Europie już około połowy ludności dokonuje zakupów przez internet. W Polsce około 60 proc. zakupów wciąż odbywa się w tradycyjnych sklepach. Jednak porównując te wyniki do lat poprzednich, obserwujemy rosnące zainteresowanie e-zakupami. Dlatego zwiększone zainteresowanie e-handlem przez różne b...

Źródło: Rzeczpospolita
REKLAMA
REKLAMA

WIDEO KOMENTARZ

REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA