Wnioski o przystąpienie do egzaminu wstępnego kandydaci na aplikantów adwokackich i radcowskich mogą składać w siedzibie komisji kwalifikacyjnej do dnia 14 sierpnia 2013 r. W razie przesłania dokumentów drogą pocztową decyduje data stempla.
Komplet dokumentów zgłoszeniowych powinien zawierać
Gdy nie ma się jeszcze magistra
Do egzaminu wstępnego na aplikację adwokacką, radcowską albo notarialną mogą przystąpić również osoby, które w dniu składania zgłoszenia nie uzyskały jeszcze tytułu magistra na wydziale prawa. W takim wypadku student do dokumentów musi dołączyć zaświadczenie o zdanych egzaminach i odbytych praktykach oraz wyznaczeniu obrony pracy magisterskiej. Jednakże osoba taka zobowiązana jest do dostarczenia dokumentu potwierdzającego uzyskanie tytułu magistra na 7 dni przed planowanym egzaminem. W tym roku należy je złożyć do 21 września.
Egzamin wstępny na aplikacje adwokacką, radcowską i notarialna odbędzie się już
28 września.