Opinie konsumenckie – nowe wyzwanie dla internetowych platform sprzedażowych

1 stycznia 2023 r. weszły w życie przepisy implementujące dyrektywę Omnibus. W istotny sposób wpływają one na branżę e-commerce, nakładając na podmioty prowadzące sprzedaż przez internet wiele nowych wyzwań: prawnych, organizacyjnych i technicznych.

Publikacja: 04.08.2023 02:00

Opinie konsumenckie – nowe wyzwanie dla internetowych platform sprzedażowych

Foto: Adobe Stock

Jednym z takich wyzwań, o którym mowa w tym artykule, jest dostosowanie internetowych platform sprzedażowych (zarówno sklepów internetowych, jak i platform marketplace) do nowych obowiązków związanych z publikowaniem przez przedsiębiorcę opinii użytkowników o produktach lub usługach.

Tworzenie pozytywnych skojarzeń

Pozostało 98% artykułu

Treść dostępna jest dla naszych prenumeratorów!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach e-prenumeraty Rzeczpospolitej. Korzystaj z nieograniczonego dostępu i czytaj swoje ulubione treści w serwisie rp.pl i e-wydaniu.

Samorząd
Krzyże znikną z warszawskich urzędów. Trzaskowski podpisał zarządzenie
Prawo pracy
Od piątku zmiana przepisów. Pracujesz na komputerze? Oto, co powinieneś dostać
Praca, Emerytury i renty
Babciowe przyjęte przez Sejm. Komu przysługuje?
Spadki i darowizny
Ten testament wywołuje najwięcej sporów. Sąd Najwyższy wydał ważny wyrok
Sądy i trybunały
Sędzia WSA ujawnia, jaki tak naprawdę dostęp do tajnych danych miał Szmydt