Reklama
Rozwiń

Być jak Lewandowski. Tyle, że w spódnicy

Najlepsze żeńskie piłkarki osiągają sukcesy na boisku, bo wcześniej wiele zainwestowali w nie rodzice. Teraz coraz bardziej kobiecą piłkę promuje PZPN.

Publikacja: 01.03.2020 09:07

Być jak Lewandowski. Tyle, że w spódnicy

Foto: Adobe stock

– To wciąż jednak zbyt mało – uważają eksperci.  - Najważniejsze jest przekonanie ważnych osób, także w wojewódzkich związkach piłki nożnej, że żeńska piłka to jest naturalna tendencja rozwoju i tego się nie zatrzyma, a trzeba ją wspierać - twierdzi Zbigniew Bartnik, członek zarządu PZPN.

Żeńska piłka. Prywatny sport

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Społeczeństwo
Film o Chopinie za 180 tys. zł. Ratusz chce promować Warszawę kompozytorem
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Społeczeństwo
Tomasz Lipiński: Nie chcę siać paniki, ale powinniśmy się głęboko zastanowić
pogoda
Niż genueński nad Polską nie odpuszcza. IMGW zaktualizował ostrzeżenia o ulewach
Społeczeństwo
Artyści folklorystycznych festiwali ofiarą nagonki na migrantów w Zamościu i Gorzowie
Społeczeństwo
Wydano nowy alert RCB. Gdzie obowiązują ostrzeżenia związane z intensywnymi opadami?
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama