Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 04.06.2021 07:28 Publikacja: 04.06.2021 07:28
Foto: Adobe Stock
– Dotąd zasady reklamy były uregulowane w szczątkowy sposób. Teraz stworzyliśmy precyzyjne zasady w ramach odrębnego aktu prawa samorządowego, w którym wskazujemy, w jakich sytuacjach rzecznik patentowy może informować i reklamować swoje usługi. A będzie mógł to robić, gdy powyższe będzie zgodne z prawem i dobrymi obyczajami. Reklama będzie musiała być również obiektywna, uczciwa, zawierać prawdziwe dane, czy być sformułowana z poszanowaniem tajemnicy zawodowej – wylicza Paweł Kurcman, wiceprezes Polskiej Izby Rzeczników Patentowych.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Dyrektywa ws. nieuczciwych warunków w umowach konsumenckich może znaleźć zastosowanie do klauzuli zmiennego opro...
Nie sposób uznać, by po rozpadzie konkubinatu, związek został nierozliczony, bo jeden z partnerów zakładał, że m...
Jeśli inspektor pracy uzna, że przedsiębiorca jest pracownikiem, trzeba będzie skorygować wszystkie podatkowe i...
Kandydaci na doradców podatkowych będą musieli wykazać się bardziej praktyczną wiedzą, niż dotychczas. Gdy zdadz...
Minister sprawiedliwości Waldemar Żurek wydał zarządzenie, zgodnie z którym obsługę administracyjną rzecznika dy...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas