Reklama

Izba Odpowiedzialności Zawodowej o sprawie adwokata, który się reklamował

Brak wdrożenia dyrektywy w chwili czynu nie uniemożliwia stosowania unijnych regulacji przy jego ocenie – uznała Izba Odpowiedzialności Zawodowej. I uchyliła wyrok wobec adwokata, który reklamował swoje usługi w internecie.

Publikacja: 15.01.2025 17:30

Izba Odpowiedzialności Zawodowej o sprawie adwokata, który się reklamował

Foto: Adobe Stock

Sprawa zaczęła się jeszcze w marcu 2018 r., gdy w sieci pojawiła się prosta reklama działalności obwinionego – zawierała jego nazwisko, miasto, w którym świadczył usługi, oraz informacje, że jest adwokatem, a także link do strony kancelarii. Za taką formę promocji izbowy sąd dyscyplinarny wymierzył mu karę upomnienia, którą podtrzymał Wyższy Sąd Dyscyplinarny Adwokatury. Uznano to bowiem za naruszenie obowiązującego wówczas adwokatów zakazu reklamy.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Podatki
Skarbówka ostrzega uczniów i studentów przed takim „dorabianiem"
Sądy i trybunały
Awantura na posiedzeniu Trybunału Stanu. „Proszę zdjąć togi i tam siąść"
Prawo karne
„Szon patrole” to nie zabawa. Prawnicy mówią, co i komu za nie grozi
Rzecz o prawie
Joanna Parafianowicz: Rynkowe rozterki adwokatów
Sądy i trybunały
TSUE wydał ważny wyrok w sprawie tzw. neo-sędziów i Izby Kontroli Nadzwyczajnej
Reklama
Reklama