Reklama

Izba Odpowiedzialności Zawodowej o sprawie adwokata, który się reklamował

Brak wdrożenia dyrektywy w chwili czynu nie uniemożliwia stosowania unijnych regulacji przy jego ocenie – uznała Izba Odpowiedzialności Zawodowej. I uchyliła wyrok wobec adwokata, który reklamował swoje usługi w internecie.

Publikacja: 15.01.2025 17:30

Izba Odpowiedzialności Zawodowej o sprawie adwokata, który się reklamował

Foto: Adobe Stock

Sprawa zaczęła się jeszcze w marcu 2018 r., gdy w sieci pojawiła się prosta reklama działalności obwinionego – zawierała jego nazwisko, miasto, w którym świadczył usługi, oraz informacje, że jest adwokatem, a także link do strony kancelarii. Za taką formę promocji izbowy sąd dyscyplinarny wymierzył mu karę upomnienia, którą podtrzymał Wyższy Sąd Dyscyplinarny Adwokatury. Uznano to bowiem za naruszenie obowiązującego wówczas adwokatów zakazu reklamy.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Nieruchomości
Czy wspólnota mieszkaniowa może odmówić remontu balkonów i garażu? Wyrok NSA
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Oświata i nauczyciele
Donald Tusk reaguje w sprawie tzw. godzin basiowych. Będzie zmiana prawa
Dane osobowe
Chciał usunięcia danych z policyjnego rejestru, by dostać pracę. Wyrok NSA
Sądy i trybunały
Sędzia z dwoma paszportami? Resort Żurka chce powrotu do zasady sprzed rządów PiS
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Nieruchomości
Kiedy można domagać się drogi koniecznej? Ważny wyrok Sądu Najwyższego
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama