Reklama

Do eksportu trzeba się przygotować

Coraz więcej firm widzi korzyści z obecności na rynkach zagranicznych.

Publikacja: 29.01.2016 12:56

Do eksportu trzeba się przygotować

Foto: Bloomberg

Liczba eksporterów stale rośnie, a rosnąca konkurencja na rynkach Unii Europejskiej i chęć zwiększenia zysków skłania przedsiębiorców do szukania szans coraz dalej, na dalekich kierunkach pozaeuropejskich. Wiąże się z tym wiele ryzyk: nowego otoczenia, możliwej destabilizacji politycznej lub ekonomicznej, trudności w dostępie do informacji o potencjalnych partnerach.

Duże możliwości wsparcia dla eksporterów początkujących lub wchodzących na nowe rynki oferują portale należące do banków, zwłaszcza wielkich, mających zasięg globalny. Takim portalem jest SantanderTrade.com, skierowany do klientów Grupy Santander, jednej z największych grup finansowych na świecie. Należy do niej również Bank Zachodni WBK. Mogą z niego korzystać jego klienci zainteresowani importem surowców i towarów, eksportem produktów i usług, a także inwestycjami na zagranicznych rynkach. - Portal SantanderTrade.com jest rozwijany globalnie, a zespół w BZ WBK dba, by polskie firmy otrzymywały za jego pośrednictwem jak najwięcej praktycznego wsparcia – tłumaczy Robert Antczak, dyrektor sprzedaży produktów bankowości korporacyjnej Banku Zachodniego WBK.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Wydarzenia Gospodarcze
Rolnictwo w obliczu nowych wyzwań
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Wydarzenia Gospodarcze
Startuje Agro Show – największe targi rolnicze w Europie
Wydarzenia Gospodarcze
Siła budownictwa w polskiej gospodarce
Wydarzenia Gospodarcze
Szukajmy przyczyn, nie skutków. Kiedy profilaktyka wkracza na pierwszy plan?
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Wydarzenia Gospodarcze
Rola uczelni w rozwoju AI dla strategicznych potrzeb państwa
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama