Aktualizacja: 28.08.2020 14:09 Publikacja: 28.08.2020 13:48
Premier Wielkiej Brytanii Boris Johnson
Foto: AFP
Kampania reklamowa, która rozpocznie się w przyszłym tygodniu, będzie wychwalać zalety powrotu do pracy, przedstawiając „emocjonalny argument” za kontaktowaniem się z kolegami i podkreślając korzyści dla zdrowia psychicznego. Będzie również zapewniać, że „miejsce pracy jest bezpieczne”, a nowe narzędzie internetowe pomoże ludziom uniknąć najbardziej zatłoczonych pociągów i autobusów – pisze The Telegraph.
Podczas gdy medialna akcja - która ma się rozpocząć pod koniec przyszłego tygodnia po ponownym otwarciu szkół w Anglii - skupi się na pozytywach związanych z powrotem do biura, ministrowie już ostrzegają przed negatywami pracy domowej w ramach podejścia marchewki i kija. Wysłali wiadomość, że szefom firm borykających się z trudnościami łatwiej będzie rozdawać p 45 (pokazuje, ile podatku zapłacił podatnik do tej pory od wynagrodzenia w roku podatkowym - od 6 kwietnia do 5 kwietnia; wydawane również przy zwolnieniu z pracy) ludziom, których nigdy nie widzieli niż kolegom, którzy siedzieli przy biurkach podczas pandemii.
Chociaż aż 71 proc. Polaków 60+ chciałoby pracować, to tylko co trzecia osoba z tej grupy jest zawodowo aktywna....
Bez odgórnych nakazów, ale za to z rocznym pilotażem, który sprawdzi różne modele skrócenia tygodnia pracy – tak...
Brytyjskie oferty zatrudnienia wywołują rosnące zainteresowanie Amerykanów. Po powrocie Donalda Trumpa do władzy...
Jeszcze w tym półroczu ma ruszyć wyczekiwana przez biznes digitalizacja procesów obsługi obcokrajowców, a za trz...
Rozmowa rozstaniowa jest wyzwaniem dla szefa i traumą dla pracownika. Obu stronom pomogą wskazówki ekspertów.
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas