Telewizje szykują podwyżki cen

W przyszłym roku reklamy na telewizyjnym rynku zdrożeją średnio o 8 proc. – wynika z naszych informacji.

Aktualizacja: 16.11.2017 06:43 Publikacja: 15.11.2017 21:00

Telewizje szykują podwyżki cen

Foto: Bloomberg

O tym, że obecna sytuacja na reklamowym rynku nie satysfakcjonuje Polsatu, mówił podczas podsumowywania wyników finansowych Cyfrowego Polsatu Maciej Stec z zarządu stacji. – W zeszłym roku rynek reklamy telewizyjnej został źle ustawiony – ocenił.

Podwyżek cen w telewizji spodziewa się też zarząd Wirtualnej Polski. – Stacje telewizyjne szykują się do podniesienia cenników – mówił Jacek Świderski, prezes Wirtualna Polska Holding (właściciel naziemnego kanału telewizyjnego WP) na konferencji wynikowej spółki.

Pozostało 90% artykułu

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Media
Nowy „Plus Minus”: 20 lat Polski w UE. Dobrze wyszło (tylko teraz nie wychodźmy!)
Media
Unia Europejska i USA celują w TikToka. Chiński gigant uzależnia użytkowników
Media
Wybory samorządowe na celowniku AI. Polska znalazła się na czarnej liście
Media
Telewizje zarobią na streamingu. Platformy wchodzą na rynek reklamy
Media
Koniec ekspansji platform streamingowych? Netflix ukryje dane