fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Telewizje szykują podwyżki cen

Bloomberg
W przyszłym roku reklamy na telewizyjnym rynku zdrożeją średnio o 8 proc. – wynika z naszych informacji.

O tym, że obecna sytuacja na reklamowym rynku nie satysfakcjonuje Polsatu, mówił podczas podsumowywania wyników finansowych Cyfrowego Polsatu Maciej Stec z zarządu stacji. – W zeszłym roku rynek reklamy telewizyjnej został źle ustawiony – ocenił.

Podwyżek cen w telewizji spodziewa się też zarząd Wirtualnej Polski. – Stacje telewizyjne szykują się do podniesienia cenników – mówił Jacek Świderski, prezes Wirtualna Polska Holding (właściciel naziemnego kanału telewizyjnego WP) na konferencji wynikowej spółki.

Oglądamy telewizję krócej

To, jak będzie wyglądał rynek reklamy telewizyjnej w przyszłym roku, decyduje się teraz, bo domy mediowe negocjują właśnie z nadawcami warunki zakupu kampanii reklamowych na 2018 rok.

I domy mediowe już widzą, że podwyżki będą. – Ceny na rynku na pewno wzrosną, to zwykły efekt podaży i popytu. W przyszłym roku podaż reklam raczej nie wzrośnie, a i pieniędzy na rynku nie przybędzie – mówi Piotr Bieńko, prezes domu m...

Źródło: Rzeczpospolita
REKLAMA
REKLAMA

WIDEO KOMENTARZ

REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA