Koszty "The Medium" zwróciły się dzień po premierze

Sprzedaż gry "The Medium" osiągnęła poziom, który pokrył koszty produkcji i marketingu gry, która zadebiutowała zaledwie dzień wcześniej. - Zgodnie z szacunkami spółki sprzedaż gry „The Medium” osiągnęła poziom, który pokrył koszty produkcji i marketingu gry - informuje Bloober Team w komunikacie.

Aktualizacja: 29.01.2021 18:37 Publikacja: 29.01.2021 18:34

Koszty "The Medium" zwróciły się dzień po premierze

Foto: materiały prasowe

„The Medium”, największa produkcja w historii Bloober Team, zadebiutowała w czwartek na konsolach Xbox X|S oraz PC w cenie 49,99 EUR/USD. Ponadto gra jest dostępna w ramach abonamentu Xbox Game Pass Ultimate. Pierwsze oceny recenzentów podkreślały, że mamy do czynienia z najlepszą grą w historii spółki.

Czytaj także: Gorąca zima w branży gier. Najciekawsze premiery

Zarząd Bloober Team poinformował także o przedłużeniu przeglądu opcji strategicznych do końca marca 2021 roku. - Na obecnym etapie nie zostały jeszcze podjęte żadne finalne decyzje - zaznaczyła spółka.

W sierpniu zeszłego roku spółka wybrała doradców do obsługi transakcji fuzji lub przejęcia - Juno Capital Partners oraz Trigon Investment Banking. Był to element przeglądu opcji strategicznych. Studio poinformowało, że rozważa różne możliwości rozwoju, w szczególności pozyskanie międzynarodowego partnera strategicznego lub finansowego, albo dokonanie transakcji o innej strukturze.

Na zamknięciu piątkowych notowań akcje Boober Team wyceniane były po 184 zł, co oznacza spadek o 6,6 proc. względem ceny odniesienia z poprzedniej sesji. W ciągu ostatnich 12 miesięcy wycena spółki wrosła o ponad 120 proc. Aktualnie kapitalizacja spółki wynosi ok. 325 mln zł.

Bloober Team jest producentem gier komputerowych w segmencie horrorów.

„The Medium”, największa produkcja w historii Bloober Team, zadebiutowała w czwartek na konsolach Xbox X|S oraz PC w cenie 49,99 EUR/USD. Ponadto gra jest dostępna w ramach abonamentu Xbox Game Pass Ultimate. Pierwsze oceny recenzentów podkreślały, że mamy do czynienia z najlepszą grą w historii spółki.

Czytaj także: Gorąca zima w branży gier. Najciekawsze premiery

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Media
Unia Europejska i USA celują w TikToka. Chiński gigant uzależnia użytkowników
Media
Wybory samorządowe na celowniku AI. Polska znalazła się na czarnej liście
Media
Telewizje zarobią na streamingu. Platformy wchodzą na rynek reklamy
Media
Koniec ekspansji platform streamingowych? Netflix ukryje dane
Media
Nie żyje Tomasz Świderek. Przez lata pisał w „Rz” o telekomunikacji