Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 28.05.2021 09:11 Publikacja: 28.05.2021 08:25
Foto: Adobe Stock
Zaleca on europejskim przewoźnikom unikania przestrzeni powietrznej Białorusi.
Tych informacji europejscy regulatorzy i przewoźnicy oczekiwali od poniedziałku, 24 maja. Ponieważ o nałożeniu sankcji na Białoruś po uprowadzeniu zarejestrowanego w Polsce samolotu Ryanair Sun zdecydowała Rada Europejska, to i wszystkie inne decyzje powinny być podejmowane przez instytucje europejskie — w tym wypadku właśnie EASA, bądź Eurocontrol. Przez tych kilka dni krajowi regulatorzy podejmowali decyzje na własną rękę i do niektórych krajów, na przykład na Cypr samoloty Belavii latały bez jakichkolwiek ograniczeń. Litwini swoją przestrzeń zamknęli dla linii białoruskich i startujących z tego terytorium jeszcze w niedzielę 23 maja, tuż po incydencie. Polska dopiero od czwartku. Ale są kraje, które nadal z tym zwlekają.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Niespełna 1 mld zł. ma kosztować rozbudowa Lotniska im. Chopina w Warszawie. Z "nowego" Okęcia pasażerowie mają...
Założono, że do 2031 r. nastąpi stabilizacja sytuacji płynnościowej spółki, spłata zobowiązań, wzrost efektywnoś...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas