Reklama
Rozwiń
Reklama

Fundacja powalczy o komputery dla domów dziecka

W domach dziecka jeden komputer przypada na siedmioro podopiecznych. Fundacja Digital University zainicjowała akcję wspierania placówek w sprzęt komputerowy niezbędny w procesie zdalnej nauki.

Publikacja: 27.04.2020 00:01

Fundacja powalczy o komputery dla domów dziecka

Foto: stock.adobe.com

E-learning jest metodą zdalnego nauczania. W tej metodzie cały proces dydaktyczny wiąże się z użyciem komputerów osobistych, tabletów czy smartfonów podłączonych do internetu. W obecnej rzeczywistości, gdy szkoły zostały zamknięte z powodu pandemii COVID-19, zdalne nauczanie jest jedyną dostępną dla uczniów metodą pogłębiania wiedzy. Zaletą takiej nauki jest swoboda doboru czasu pracy i brak konieczności wizyt w sali lekcyjnej. Pozwala to na szeroki dobór tematyki, dostosowanie nauki do potrzeb ucznia i dopasowanie tempa do własnych potrzeb. Szkolenia czy nauka prowadzone w taki sposób są obecnie bardzo popularne i dostępne dla każdego. Warunek jest jeden – potrzebny jest sprzęt.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Świat
Wojna Rosji z Ukrainą. Dzień 1354
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Świat
Koniec imperialnej Rosji. Francja przejrzała na oczy
Świat
Wojna Rosji z Ukrainą. Dzień 1353
Świat
Wojna Rosji z Ukrainą. Dzień 1352
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Świat
„Patrzmy na czyny, a nie tylko na słowa”. Paweł Kowal o Trumpie, Polsce i ryzyku wojny kognitywnej
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama