Katarzyna Kucharczyk: Polskie pomysły w cenie

Przybywa rodzimych firm, które pretendują do miana jednorożca, czyli startupu wartego co najmniej miliard dolarów. To powód do dumy, ale pamiętajmy: wycena rzecz względna.

Aktualizacja: 17.12.2020 21:23 Publikacja: 17.12.2020 21:00

Katarzyna Kucharczyk: Polskie pomysły w cenie

Foto: Adobe Stock

W dobie powszechnego dostępu do wiedzy innowacyjnych rozwiązań powinno lawinowo przybywać. Tymczasem praktyka pokazuje, że w dzisiejszych czasach wprowadzenie przełomowego rozwiązania na rynek i przebicie się do świadomości klientów jest niezwykle trudne. Młodzi startupowcy często mają świetne pomysły, ale zderzają się z realiami rynku. Nie potrafią dobrze zaprezentować produktu. Albo okazuje się, że wprawdzie jest on ciekawy, ale nie ma na niego zapotrzebowania. A bez popytu produkt umiera – dobry PR pomoże mu tylko na chwilę.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Ukraina po 3,5 roku wojny: wiatr wieje w oczy, pomoc wygasa, a planu B brak
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Panika nad wyschniętą kałużą
Opinie Ekonomiczne
ArcelorMittal odpowiada Instratowi
Opinie Ekonomiczne
Jak zasypać Rów Mariański deficytu finansów publicznych w Polsce
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Cud zielonej wyspy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama