Reklama

IKEA zaczyna w Polsce rewolucyjne zmiany

Szwedzka sieć mocno stawia na kanał internetowy, ale nie rezygnuje z otwarć sklepów, choć raczej mniejszych i bliżej centrów miast. W trakcie globalnej transformacji nie obędzie się bez zwolnień.

Aktualizacja: 22.11.2018 11:38 Publikacja: 21.11.2018 20:00

IKEA zaczyna w Polsce rewolucyjne zmiany

Foto: Bloomberg

IKEA ogłosiła plan globalnej transformacji w środę, a „Rzeczpospolita" poznała szczegóły planu jako pierwsza. Zmieni się dużo, firma stawia na mocniejszą obecność w kanale internetowym. E-commerce w Polsce daje już 6 proc. przychodów firmie IKEA, co jest już wynikiem powyżej rynkowej średniej.

Wielkie zmiany

Pozostało jeszcze 95% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Świetny pomysł czy powrót PRL? O przejęcie Carrefoura przez państwo zapytaliśmy biznes
Handel
Problemy Pumy: chińscy giganci sportowi mogą przejąć markę
Handel
Sztuczna inteligencja pomoże w zakupach podczas Black Friday
Handel
PiS chciał kupić Żabkę, teraz PSL celuje w Carrefoura
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Handel
AliExpress blokuje chińskiego sprzedawcę lalek erotycznych. Przypominały dzieci
Materiał Promocyjny
Nowa era budownictwa: roboty w służbie ludzi i środowiska
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama