Aktualizacja: 29.09.2020 10:17 Publikacja: 28.09.2020 21:00
Foto: Adobe Stock
Z danych udostępnionych „Rzeczpospolitej" przez BIG InfoMonitor wynika, że na koniec roku przeterminowane zaległości sprzedawców internetowych wynosiły ponad 268,3 mln zł. Oznacza to ich wzrost w stosunku do grudnia 2019 r. o niemal 10 proc.
Czytaj także: W usługach i handlu mniej klientów, większe długi
W niedzielę pożar strawił budynek rumuńskiego parku logistycznego i towar przeznaczony do dystrybucji wynajmowan...
Sekretarz skarbu Scott Bessent powiedział Fox Business, że jego zdaniem negocjacje handlowe z kilkunastoma kraja...
Przedłużenie sankcji UE wobec Rosji skutkuje coraz większymi trudnościami dla rosyjskich importerów. Nawet „zapr...
Howard Lutnick, sekretarz skarbu USA, ujawnił, że Stanom Zjednoczonym udało się doprowadzić do sfinalizowania i...
Drożejąca kawa to już nie tylko ciekawostka z rynków surowcowych. Z miesiąca na miesiąc jej ceny rosną na sklepo...
W środę w nocy podczas pracy w magazynie Amazona w Sosnowcu zmarł 48-letni mężczyzna. Jego ciało znaleźli pracow...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas