Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 06.08.2020 08:53 Publikacja: 06.08.2020 00:15
6 zdjęć
ZobaczFoto: Bloomberg
Zalando poinformowało, że rusza z kampanią ukazującą problemy społeczności LGBTQIA+ wywołane rosnącą skalą homofobii w Polsce. Kampania "Historie ukryte w ubraniach" powstała we współpracy z organizacją pozarządową Kampania Przeciw Homofobii oraz polską marką odzieżową MISBHV, znaną na całym świecie, stworzoną przez Natalię Maczek i Tomasza Wirskiego. Na zachodzie takie akcje to standard, powstają specjalne kolekcje z motywem tęczy. W Polsce to ewenement zwłaszcza z udziałem tak dużego gracza, dlatego kampania na pewno spowoduje ogromny odzew, z pewnością nie zawsze pozytywny.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Sprzedaż szwajcarskiego koncernu Swatch spadła bardziej niż oczekiwano w pierwszej połowie 2025 roku — poinformo...
Donald Trump zapowiedział, że od 1 sierpnia dobra importowane z UE będą obłożone cłem w wysokości 30 proc. Europ...
Kazachstan wprowadził szczegółowe kontrole przepływ rosyjskich ładunków przez swoje granice. Skutkuje to parali...
Sąd w Moskwie orzekł, że aktywa amerykańskiej firmy produkującej żywność w puszkach, Glavprodukt, zostaną przeka...
Moda na motocykle przybiera na sile już od kilku lat. W ubiegłym roku liczba nowych rejestracji była dwa razy wyższa niż pięć lat wcześniej.
Wypróbowaną metodą - z pomocą inspekcji żywnościowej, Kreml próbuje postawić do pionu władze buntującego się Aze...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas