Reklama
Rozwiń
Reklama

Sklepy „odchudzają” towary ze swoich półek. Lidl promuje zdrowe odżywianie

Choć prawo tego nie nakazuje, to duże sieci na coraz większą skalę zmieniają składy produktów, zmniejszając zwłaszcza zużycie soli, cukru czy tłuszczu. Polacy mają bowiem problem z nadwagą.

Aktualizacja: 05.08.2019 06:07 Publikacja: 04.08.2019 21:00

Sklepy „odchudzają” towary ze swoich półek. Lidl promuje zdrowe odżywianie

Foto: Adobe Stock

Moda na zdrowe odżywianie oznacza nie tylko rozszerzanie półki z produktami z ekologicznymi certyfikatami, ale także duże zmiany w składach tych, które już od dawna na półkach są obecne. Ten trend to reformulacja, jedno z czołowych zjawisk w nowoczesnym handlu. Kryje się za nim usuwanie ze składu produktu nadmiaru soli, cukru czy tłuszczu.

Czytaj także: Z cichymi zabójcami Polaków trzeba walczyć systemowo

Pozostało jeszcze 92% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Reklama
Reklama