fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Handel

Luksusowy butik wpuszcza konkurencję do swojego sklepu

Luksusowy butik
Adobe Stock
Znany na rynku luksusowym sklep Moliera2 podczas pandemii pozwolił mniejszym markom do używania swojej platformy. Skorzystało ponad 150 firm.

Pandemia spowodowała obok pogrążenia wielu biznesów w kryzysie zachowania, jakich wcześniej trudno było oczekiwać. Kryzys uderzył szczególnie mocno w polską branżę modową, większość sklepów stacjonarnych miesiącami musiało być zamknięte. W trudnej sytuacji znalazło się wielu polskich projektantów, którzy w dużej części nie mieli platform internetowych. Dlatego sklep internetowy Moliera2.com umożliwił dotychczasowej konkurencji możliwość sprzedaży na swojej platformie. Trwająca od 19 marca inicjatywa #Moliera2iPrzyjaciele spotkała się z olbrzymim entuzjazmem ze strony ponad 150 marek m.in. MMC Studio, Robert Kupisz, Balagan, Love & Rose, By Cabo, Joanna Muzyk czy Self Love.

- Połączyliśmy siły z ponad 150 markami, sprzedaliśmy kilkadziesiąt tysięcy ubrań i akcesoriów, a na naszą platformę dodaliśmy rekordową liczbę produktów. Projekt jest ogromnym sukcesem - mówi Oliwia Drochlińska, business development manager Moliera2.com.

- Zainteresowanie wśród przedsiębiorców przerosło nasze początkowe oczekiwania. Cały czas przyjmujemy zgłoszenia i pozostajemy otwarci dla nowych marek – dodaje. Firma podaje, że do listy marek wkrótce dołączą kolejne.

Źródło: rp.pl
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
REKLAMA
REKLAMA