Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 09.02.2021 19:25 Publikacja: 09.02.2021 19:15
Foto: AdobeStock
Detaliczny rynek spożywczy mocno zmienił się w czasie pandemii. Podobnie jak w innych branżach mocny wzrost zainteresowania przeżyły sklepy online. Widać to po wynikach brytyjskiego supermarketu online Ocado, który odnotował 35 procentowy skok sprzedaży w 2020 roku. Dzięki temu brytyjska firma, działająca na rynku 21 lat, zmniejszyła straty z 214 mln funtów w 2019 do 44 mln w 2020.
Zdaniem Ocado, wielu klientów nie wróci już do starych nawyków sprzed pandemii i pozostanie z zakupami online także w przypadku produktów spożywczych.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
We wtorek, 14 października, mija termin zawieszenia wyroku Sądu Apelacyjnego USA, zgodnie z którym Donald Trump...
Najmłodsi konsumenci coraz częściej traktują wyjście do sklepu jako rozrywkę i spotkanie towarzyskie, a nie zaku...
Chiny dziesięciokrotnie zwiększyły eksport do Rosji komponentów do dronów bojowych, którymi agresor atakuje Ukra...
We wtorek zaczęły obowiązywać nowe opłaty portowe wprowadzone przez Stany Zjednoczone i Chiny, a także amerykańs...
82 proc. Polaków zanim wybierze się na zakupy, nawet do stacjonarnego sklepu, sprawdza informacje o poszukiwanyc...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas