Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 09.02.2021 19:25 Publikacja: 09.02.2021 19:15
Foto: AdobeStock
Detaliczny rynek spożywczy mocno zmienił się w czasie pandemii. Podobnie jak w innych branżach mocny wzrost zainteresowania przeżyły sklepy online. Widać to po wynikach brytyjskiego supermarketu online Ocado, który odnotował 35 procentowy skok sprzedaży w 2020 roku. Dzięki temu brytyjska firma, działająca na rynku 21 lat, zmniejszyła straty z 214 mln funtów w 2019 do 44 mln w 2020.
Zdaniem Ocado, wielu klientów nie wróci już do starych nawyków sprzed pandemii i pozostanie z zakupami online także w przypadku produktów spożywczych.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Szwajcarski producent zegarków Swatch rozpoczął sprzedaż specjalnej edycji zegarka z odwróconymi cyframi 3 i 9 n...
Wygląda na to, że ustawa akcyzowa jak dziurawa jak sito. Przynajmniej w części dotyczącej opodatkowania e-papier...
Notowania największego w Polsce odzieżowego detalisty osiągnęły w piątek roczne maksimum i są niedaleko od histo...
Firma będąca biznesowym partnerem CCC ma przed sobą ważny rok. W bieżącym uzgodniła już transakcje za 1,7 mld do...
Prezydent USA Donald Trump wezwał unijnych urzędników do nałożenia na Chiny i Indie karnych ceł w wysokości do 1...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas