fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

BZ WBK mocno celuje w firmy

Fotorzepa, Marta Bogacz Marta Bogacz
Bank Zachodni WBK chce zwiększyć swoje udziały w rynku usług dla małych i średnich firm do 20 proc. w perspektywie 2018 r.
Obecnie bank obsługuje ćwierć miliona klientów z sektora MSP, ale chce zdobyć 100 tys. nowych.– Szacujemy nasz udział w rynku na około 15 proc. Nasza ambicją jest, by zbliżył się do 20 proc., a może nawet przekroczył ten poziom – powiedział Feliks Szyszkowiak, członek zarządu BZ WBK. Jak zaznacza, dla banku istotne jest zwiększanie odsetka firm aktywnie korzystających z usług. Obecnie jest to około 75 proc. przedsiębiorstw znajdujących się w bazie banku, a ma to być 80 proc.– W tym roku szczególnie skupiamy się na segmencie agro, eksporterach i importerach oraz firmach korzystających ze środków unijnych – mówi Feliks Szyszkowiak.Bank zmodyfikował ofertę dla tego segmentu, planuje dalszy rozwój bankowości internetowej i mobilnej dla klientów MŚP, a także wdraża platformę wsparcia obejmującą takie usługi jak księgowość, prawo, marketing czy monitoring płatności.Bank prowadzi też kilka innych dużych projektów, m.in. warsztatów i szkole...
Źródło: Rzeczpospolita
REKLAMA
REKLAMA

WIDEO KOMENTARZ

REKLAMA