Reklama

Bank Pocztowy przyjął nową strategię

Na razie przewidywana jest strata, ale za trzy lata bank chce mieć ponad 40 mln zł zysku netto.

Aktualizacja: 22.12.2020 12:40 Publikacja: 22.12.2020 12:38

Bank Pocztowy przyjął nową strategię

Foto: materiały prasowe

Bank Pocztowy przyjął strategię na lata 2021-2024. „Działania nowego zarządu będą ukierunkowane na zwiększenie wartości dla jego interesariuszy, rozumianych jako klientów, pracowników, akcjonariuszy i szerzej – społeczeństwa” – podał Bank Pocztowy.

Dodano, że na konieczność zmiany sposobu i zakresu działalności, a także przyjętych założeń dotyczących kondycji finansowej banku, wpłynęła w szczególności pandemia COVID-19, a w jej konsekwencji zmiana warunków rynkowych, między innymi w postaci obniżek stóp procentowych NBP, a także zmniejszenia akcji kredytowej. Strategia Banku Pocztowego na lata 2021-2024 odpowiada na sytuację sektora bankowego i prognozy zawarte w najnowszym raporcie NBP o stabilności systemu finansowego – podał bank.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Banki
Klamka zapadła, banki zapłacą wyższy CIT. Kto na tym zyska, a kto straci?
Banki
ZBP: wyższy CIT dla banków to zła informacja dla klientów i gospodarki
Banki
Prezydent Karol Nawrocki dał zielone światło podwyżce podatków dla banków
Banki
JPMorgan zbuduje swoją nową centralę w londyńskim Canary Wharf
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Banki
Bank Rosji wkracza do Indii. To może być sposób na sankcje
Materiał Promocyjny
Nowa era budownictwa: roboty w służbie ludzi i środowiska
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama