Reklama
Rozwiń
Reklama

Cyfryzacja poprawia efektywność i zmienia kulturę pracy w firmach

Nowoczesne systemy nie wymagają zwykle dużych inwestycji. Bardzo ważnym elementem jest natomiast przygotowanie ludzi do nowych rozwiązań – podkreśla Piotr Ciski, prezes Sage.

Aktualizacja: 12.02.2019 19:59 Publikacja: 12.02.2019 18:38

Cyfryzacja poprawia efektywność i zmienia kulturę pracy w firmach

Czy można już mówić o cyfrowej transformacji w HR w firmach, w tym tych z sektora MŚP?

Piotr Ciski: Zdecydowanie widzimy ożywienie w MŚP spowodowane kilkoma czynnikami. Tym co teraz wpływa na cyfryzację firm – obok stałego dążenia do zwiększenia efektywności – jest, po pierwsze, coraz bardziej wymagający rynek pracy zarówno pod względem poszukiwania talentów, jak i edukacji i szeroko pojętej obsługi pracowników w firmie. Drugim ważnym czynnikiem jest cyfryzacja kontaktów na linii firma–instytucje państwowe. Odchodzi się od papierowych form komunikacji z różnymi urzędami na rzecz komunikacji cyfrowej. Te dwa czynniki w dużej mierze determinują teraz rozwój cyfrowy przedsiębiorstw MŚP.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Analizy Rzeczpospolitej
Energetyka idzie pod rękę z AI
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Analizy Rzeczpospolitej
E-zakupy coraz mocniej zanurzone w technologii
Analizy Rzeczpospolitej
Krajowy rynek farmaceutyczny w ważnym momencie
Analizy Rzeczpospolitej
Wynajem aut rośnie, ale kłopotów w tej branży też nie brakuje
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Reklama
Reklama