Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 09.03.2021 18:50 Publikacja: 09.03.2021 18:50
Foto: Bloomberg
AerCap jest największym leasingodawcą w Europie i na świecie. Podobnie jest z GE Capital Aviation Services (GECAS), która znajduje się w światowej czołówce, wynajmuje samoloty Airbusa i Boeinga. Irlandczycy zastrzegli, że wyniku tych rozmów jeszcze nie ma, podobnie jak gwarancji, że dojdzie do porozumienia „Nie będzie dalszych komunikatów dotyczących tej sprawy do czasu zakończenia dyskusji" — cytuje Reuter komunikat z Dublina.
Jeśli dojdzie do porozumienia, będzie to największa zmiana układu sił w sektorze leasingu szacowanym na 60 mld dolarów od prawie 10 lat. Nowy podmiot będzie mieć flotę ponad 2 tys. samolotów Dochodzi do niej w czasie, gdy udręczone pandemią linie lotnicze będą w większym stopniu korzystać z wynajmowanych samolotów. Do rozmów doszło po latach spekulacji dotyczących sprzedaży GECAS i po nasileniu się pandemii, która mocno osłabiła światowych przewoźników. Firmy leasingowe wypożyczają zwykle samoloty na okres do 12 lat, przypada na nie już prawie połowa maszyn produkowanych przez Airbusa i Boeinga.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Jedynie 0,6 proc. przesyłek nie zostało przez klientów w Polsce odebranych, co jest wynikiem rekordowym w region...
Od początku 2026 roku w Grupie Lufthansy dojdzie do wielkich zmian. Swiss, Austrian Airlines i Brussels Airlines...
W ciągu pierwszych siedmiu miesięcy 2025 r. w polskich portach lotniczych odprawiło się ponad 36 mln pasażerów....
Ponad sto zagranicznych masowców od miesiąca czeka na redzie portu Kaukaz na Morzu Czarnym. Przypłynęły po rosyj...
Do języka potocznego przeszło nieco romantyczne powiedzenie o tym, by może jednak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady.
W branży przewozu osób drastycznie szybko ubywa kierowców. Liczba działalności gospodarczych na tym rynku po raz...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas