Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 22.02.2015 15:53 Publikacja: 22.02.2015 15:53
Foto: Bloomberg
Rosjanie latają mniej zagranicę z powodu wzrostu kursu rubla, a poszczególne linie odnotowują w tym roku 30-40- procentowy spadek popytu w porównaniu z rokiem ubiegłym. Jedyną linią odnotowującą wzrost, jest Aerofłot, bo nie ma wątpliwości co do finansowej siły tej linii, która zasilają opłaty innych przewoźników (250-350 mln dol. rocznie) za prawo przelotu nad Syberią.
Popyt na tanie przewozy krajowe nie pomaga liniom. Rosawiacja, rosyjski urząd lotnictwa cywilnego uziemił właśnie dwie kolejne linie — Air Samara i linię specjalizującą się w przewozach cargo — KAPO Avia. Obydwie — jak stwierdziła Rosawiacja nie przestrzegały zasad bezpieczeństwa i miały kłopoty finansowe. To znaczy, że od początku konfliktu z Ukrainą 7 rosyjskich przewoźników zostało uziemionych.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Linia lotnicza United Airlines poinformowała we wtorek, że 21 lipca wznowi obsługę połączeń do Tel Awiwu w Izrae...
Komisja Europejska przyznała Ukrainie 76 mln euro dotacji na realizację pierwszego etapu budowy kolei Euro. Od g...
W poniedziałek stanowisko stracił minister transportu Rosji, a chwilę potem znaleziono go martwego. Przez weeken...
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas