Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 09.06.2015 16:40 Publikacja: 09.06.2015 16:19
Foto: 123rf.com
Portugalski rząd, który w piątek 5 czerwca zakończył przyjmowanie ofert, skłania się ku innemu inwestorowi, właścicielowi brazylijskich linii Azul, Davidowi Neelemanowi. TAP nie ma imponujących wyników finansowych — 85,1 mln euro strat w 2014 roku, a tegoroczny bilans już obciążył 10-dniowy strajk. Historia TAP jest bardzo podobna do tej, jaką ma za sobą LOT. Pierwsza prywatyzacja przez szwajcarski Swissair, bankructwo inwestora, w 2001 roku i egzystencja dzięki wsparciu państwa. Potem stabilizacja dzięki rozsądnemu menedżerowi. W przypadku TAP jest to Brazylijczyk, Fernando Pinto.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Amerykanie są o krok od wprowadzenia ograniczeń w ruchu lotniczym USA-Chiny. A Donald Trump otwarcie mówi o bli...
Obecne tempo sprzedaży e-aut jest dalekie od unijnego celu. Producenci wycofują elektryczne modele.
PKP Intercity poprawia ofertę, bo w nowym rozkładzie jazdy na 2026 r. może zacząć tracić pasażerów na rzecz groź...
Kilkanaście nowych połączeń od przyszłego roku ogłosił prezes Wizz Air na lotniskach w Gdańsku i Wrocławiu. Wę...
Brak zatwierdzonego budżetu w USA i tzw. zamknięcie rządu oznacza poważne zakłócenia lotów. Brakuje kontrolerów...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas