Aktualizacja: 09.06.2015 16:40 Publikacja: 09.06.2015 16:19
Foto: 123rf.com
Portugalski rząd, który w piątek 5 czerwca zakończył przyjmowanie ofert, skłania się ku innemu inwestorowi, właścicielowi brazylijskich linii Azul, Davidowi Neelemanowi. TAP nie ma imponujących wyników finansowych — 85,1 mln euro strat w 2014 roku, a tegoroczny bilans już obciążył 10-dniowy strajk. Historia TAP jest bardzo podobna do tej, jaką ma za sobą LOT. Pierwsza prywatyzacja przez szwajcarski Swissair, bankructwo inwestora, w 2001 roku i egzystencja dzięki wsparciu państwa. Potem stabilizacja dzięki rozsądnemu menedżerowi. W przypadku TAP jest to Brazylijczyk, Fernando Pinto.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas