Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 21.06.2025 05:54 Publikacja: 01.12.2023 15:25
Foto: Ryanair
Podejrzane części odkryto podczas planowego serwisowania maszyn Ryanaira w Teksasie i Brazylii w ciągu ostatnich kilku miesięcy. — Już zostały one usunięte z naszych silników - powiedział w ostatni czwartek dyrektor generalny Ryanaira Michael O’Leary w wywiadzie dla „Irish Times” w Dublinie.
Wszystko wskazuje, że po raz kolejny winna jest londyńska firma AOG Technics Ltd. Już wcześniej oskarżano ją o dostarczanie tysięcy części do silników ze sfałszowanymi dokumentami certyfikacyjnymi do airbusów i boeingów, w tym samolotów B737 starszej generacji nadal używanych w Ryanairze. Wcześniej niecertyfikowane komponenty znalazły u siebie amerykańscy przewoźnicy: Delta Air Lines, American Airlines Group i Southwest Airlines. Założyciel AOG i dyrektor generalny tej firmy, Jose Zamora Yrala, odmawia wszelkich kontaktów z mediami.
Airbus zdominował Paris Air Show. Ale i Embraer może być zadowolony. Boeinga jakby w stolicy Francji nie było. T...
Organizacje reprezentujące wykonawców i producentów w sektorze kolejowym domagają się pilnej zmiany obecnego mod...
Indyjski regulator rynku lotniczego w ostatni weekend zalecił poddanie przeglądom wszystkich Boeingów B787, któr...
Sąd Arbitrażowy w Moskwie zdecydował o nacjonalizacji moskiewskiego lotniska Domodiedowo. Jest to wyrok ostatecz...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Airbus 220 w dwóch wersjach, a nie brazylijski Embraer, będzie za dwa lata stanowił trzon floty regionalnej LOT-...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas