Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 19.09.2025 14:55 Publikacja: 01.12.2023 15:25
Foto: Ryanair
Podejrzane części odkryto podczas planowego serwisowania maszyn Ryanaira w Teksasie i Brazylii w ciągu ostatnich kilku miesięcy. — Już zostały one usunięte z naszych silników - powiedział w ostatni czwartek dyrektor generalny Ryanaira Michael O’Leary w wywiadzie dla „Irish Times” w Dublinie.
Wszystko wskazuje, że po raz kolejny winna jest londyńska firma AOG Technics Ltd. Już wcześniej oskarżano ją o dostarczanie tysięcy części do silników ze sfałszowanymi dokumentami certyfikacyjnymi do airbusów i boeingów, w tym samolotów B737 starszej generacji nadal używanych w Ryanairze. Wcześniej niecertyfikowane komponenty znalazły u siebie amerykańscy przewoźnicy: Delta Air Lines, American Airlines Group i Southwest Airlines. Założyciel AOG i dyrektor generalny tej firmy, Jose Zamora Yrala, odmawia wszelkich kontaktów z mediami.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
– PKP Intercity podjęło decyzję, która otwiera zupełnie nowy rozdział w historii polskiej kolei dalekobieżnej. D...
Zamknięcie przez Polskę granicy z Białorusią utrudnia chiński eksport. Jechało tędy 90 proc. transportów kolejow...
W dwa tygodnie po podpisaniu umowy LOT-u z Airbusem o dostawach 40 samolotów A220 firmy zaczęły rozmawiać o konk...
Spółka koncentruje się obecnie na zahamowaniu dalszego spadku udziałów w rynku kolejowych przewozów towarowych,...
Zmiany zwyczajów Polaków, rosnąca siatka oraz zmiany we flocie powodują, że LOT rośnie szybciej niż konkurencja....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas