Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 20.06.2025 07:14 Publikacja: 14.10.2022 12:27
Foto: Lufthansa
„Niemieckie władze lotnicze (Luftfahrt-Bundesamt) potwierdziły dzisiaj, że podzielają naszą ocenę ryzyka, że urządzenia śledzące o bardzo niskim poziomie naładowania baterii i mocy transmisji w bagażu rejestrowanym nie stanowią zagrożenia dla bezpieczeństwa. Dzięki temu te urządzenia są dozwolone na rejsach Lufthansy”. Martin Leutke, rzecznik przewoźnika powiedział, że nie ma na ten temat nic więcej do powiedzenia.
I naprawdę nie wiadomo o co Lufthansie teraz chodzi. Bo nie dalej, jak tydzień temu niemiecki przewoźnik informował o wprowadzeniu zakazu montowania elektronicznych zawieszek motywując tym, że mogą one wpłynąć na pracę kokpitu. Pasażerom Lufthansa zalecała wyłączanie tych urządzeń w momencie nadawania ich na bagaż, czyli ich instalacja była bezsensowna. Ze swojej strony Apple, producent zawieszek zapewnił, że są one całkowicie bezpieczne.
Organizacje reprezentujące wykonawców i producentów w sektorze kolejowym domagają się pilnej zmiany obecnego mod...
Indyjski regulator rynku lotniczego w ostatni weekend zalecił poddanie przeglądom wszystkich Boeingów B787, któr...
Sąd Arbitrażowy w Moskwie zdecydował o nacjonalizacji moskiewskiego lotniska Domodiedowo. Jest to wyrok ostatecz...
Airbus 220 w dwóch wersjach, a nie brazylijski Embraer, będzie za dwa lata stanowił trzon floty regionalnej LOT-...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Widmo kolejnych zwolnień powoduje, że załoga, poprzez organizacje związkowe, szuka wszelkich możliwych sposobów...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas