Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 28.08.2025 10:43 Publikacja: 14.10.2022 12:27
Foto: Lufthansa
„Niemieckie władze lotnicze (Luftfahrt-Bundesamt) potwierdziły dzisiaj, że podzielają naszą ocenę ryzyka, że urządzenia śledzące o bardzo niskim poziomie naładowania baterii i mocy transmisji w bagażu rejestrowanym nie stanowią zagrożenia dla bezpieczeństwa. Dzięki temu te urządzenia są dozwolone na rejsach Lufthansy”. Martin Leutke, rzecznik przewoźnika powiedział, że nie ma na ten temat nic więcej do powiedzenia.
I naprawdę nie wiadomo o co Lufthansie teraz chodzi. Bo nie dalej, jak tydzień temu niemiecki przewoźnik informował o wprowadzeniu zakazu montowania elektronicznych zawieszek motywując tym, że mogą one wpłynąć na pracę kokpitu. Pasażerom Lufthansa zalecała wyłączanie tych urządzeń w momencie nadawania ich na bagaż, czyli ich instalacja była bezsensowna. Ze swojej strony Apple, producent zawieszek zapewnił, że są one całkowicie bezpieczne.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Jedynie 0,6 proc. przesyłek nie zostało przez klientów w Polsce odebranych, co jest wynikiem rekordowym w region...
Od początku 2026 roku w Grupie Lufthansy dojdzie do wielkich zmian. Swiss, Austrian Airlines i Brussels Airlines...
W ciągu pierwszych siedmiu miesięcy 2025 r. w polskich portach lotniczych odprawiło się ponad 36 mln pasażerów....
Ponad sto zagranicznych masowców od miesiąca czeka na redzie portu Kaukaz na Morzu Czarnym. Przypłynęły po rosyj...
Do języka potocznego przeszło nieco romantyczne powiedzenie o tym, by może jednak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady.
W branży przewozu osób drastycznie szybko ubywa kierowców. Liczba działalności gospodarczych na tym rynku po raz...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas