Reklama
Rozwiń
Reklama

Lotnicze bilety grozy. Przewoźnicy testują, ile klient może zapłacić

Europejskie lotniska zmuszają przewoźników do ograniczenia liczby połączeń. Przewoźnicy sprawdzają więc konsumentów: ile są w stanie zapłacić za lot. Ceny są astronomiczne, a linie mają wielkie żniwa.

Publikacja: 17.07.2022 21:00

W LOT biletów w ekonomii na najbliższe rejsy do Nowego Jorku już nie ma. Można polecieć, ale na osta

W LOT biletów w ekonomii na najbliższe rejsy do Nowego Jorku już nie ma. Można polecieć, ale na ostatnich miejscach w biznesie za 8200 zł w jedną stronę.

Foto: Piotr Piatrouski / shutterstock

Lufthansa nie ukrywa, że sprzedaje już tylko najdroższe bilety. W ten sposób chce ograniczyć popyt na latanie. I rzeczywiście jest drogo. Podróż z Warszawy przez Frankfurt na lotnisko JFK w Nowym Jorku w lipcu to wydatek 5,5 tys. zł za bilet w jedną stronę w klasie ekonomicznej. W sierpniu jest taniej – 3800 złotych za najtańszy rejs. W LOT biletów w ekonomii na najbliższe rejsy już nie ma. Można polecieć, ale na ostatnich miejscach w biznesie za 8200 złotych w jedną stronę.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Transport
Wielkie przejęcie na rynku taksówek w Polsce. Łączą się dwie popularne sieci
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Transport
RegioJet nie chce wojny z PKP Intercity
Transport
Dokąd jeździ Radosław Sikorski? Lista może zaskakiwać
Transport
Rosjanie przyznają: mamy kłopot z lataniem. Tych „kłopotów” jest jednak kilka
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Transport
Kolejowy symbol hamowania niemieckiej gospodarki. Kto uratuje Deutsche Bahn?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama