Aktualizacja: 03.05.2025 02:27 Publikacja: 25.05.2022 15:50
Roman Abramowicz może latać już tylko po Rosji i Białorusi
Foto: PAP/Abaca
A to oznacza, że samolot ten będzie mógł latać jedynie po Rosji i Białorusi. Wszędzie indziej obsługa tej maszyny zostanie uznana za pogwałcenie amerykańskiego prawa, co ma daleko idące konsekwencje. Po raz ostatni Dreamaliner Abramowicza był widziany 4 marca na moskiewskim lotnisku Wnukowo, kiedy odlatywał do Dubaju. Teraz taki lot nie byłby już możliwy.
„Dzisiejsza decyzja Departamentu Stanu USA powinna ostrzec tak Rosjan i instytucje w tym kraju, jak i w innych państwach, że nasze sankcje traktujemy bardzo poważnie i mają one globalny zasięg i że mają one znaczący wpływ na wszystkich, którzy nie przestrzegają amerykańskiego prawa” — napisał w oświadczeniu Matthew S. Axelrod, wiceszef Departamentu Handlu USA, odpowiedzialny za kontrolę eksportu. W tym przypadku pogwałcenie prawa zagrożone jest karą wieloletniego więzienia, grzywnami, utratą przywilejów eksportowych i innymi restrykcjami.
Nowy Air Force One, czyli B747 One i to dwa egzemplarze, Donald Trump zamówił jeszcze podczas poprzedniej kadenc...
Prezes Ryanaira, Michael O’Leary, sygnalizuje gotowość rezygnacji z dostaw boeingów, jeśli okaże się, że po wpro...
Władimir Putin zaproponował Aleksandrowi Łukaszence stworzenie własnej wersji lotniczego konsorcjum na wzór euro...
- Nie będzie można żądać wydania nieruchomości, zanim nie zaproponuje się właścicielowi zaliczki w wys. 85 proc....
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Indie podpisały wreszcie umowę kupna dla swojej marynarki wojennej 26 myśliwców Rafale za 630 mld rupii (6,5 mld...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas