Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 20.06.2025 19:57 Publikacja: 04.03.2022 11:32
Foto: AFP
Wcześniej Aeroflot został wyrzucony z systemu rezerwacyjnego Amadeus. To bardzo utrudni Rosjanom kupno biletów lotniczych. Aeroflot musi teraz znaleźć alternatywnego dostawcę, ale tego nie robi się z dnia na dzień.
Aeroflot i tak znajdował się już w fatalnej sytuacji, bo po wprowadzeniu sankcji najbardziej dochodowe rynki zagraniczne są dla niego zamknięte, nie otrzyma subsydiów z opłat zagranicznych przewoźników za przeloty nad Syberią, nie kupi części zamiennych do Boeingów i Airbusów. Zresztą te części już wkrótce nie będą mu potrzebne, bo zachodnie firmy leasingowe otrzymały czas do końca marca 2022 na zakończenie umów na wynajem samolotów.
Airbus zdominował Paris Air Show. Ale i Embraer może być zadowolony. Boeinga jakby w stolicy Francji nie było. T...
Organizacje reprezentujące wykonawców i producentów w sektorze kolejowym domagają się pilnej zmiany obecnego mod...
Indyjski regulator rynku lotniczego w ostatni weekend zalecił poddanie przeglądom wszystkich Boeingów B787, któr...
Sąd Arbitrażowy w Moskwie zdecydował o nacjonalizacji moskiewskiego lotniska Domodiedowo. Jest to wyrok ostatecz...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Airbus 220 w dwóch wersjach, a nie brazylijski Embraer, będzie za dwa lata stanowił trzon floty regionalnej LOT-...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas