Aktualizacja: 04.11.2019 16:14 Publikacja: 04.11.2019 15:58
Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński
W lipcu tani irlandzki przewoźnik poinformował, że spodziewa się rozpoczęcia latem 2020 eksploatacji 30 nowych MAX-ów i dostawy pierwszego samolotu w styczniu. Ryanair jest dużym klientem Boeinga na te samoloty, zamówił 210 sztuk.
Prezes Michael O'Leary powiedział w prezentacji wideo wyników półrocza, że firma obniżyła do 20 samolotów liczbę maszyn, jakich spodziewa się do lata i dodał, że „istnieje realne ryzyko, iż nie dostanie żadnego. Rośnie ryzyko dalszego opóźnienia” — dodał. Nie oczekuje, by Boeingowi udało się uzyskać powrót tych maszyn do pracy w Stanach do grudniowych świąt. — Zmniejszyliśmy już prognozę wzrostu przewozu pasażerów, możemy to zrobić znowu, ale szczerze mówiąc, nie ma to sensu do czasu, aż będziemy mieć większą pewność — cytuje go Reuter.
Otwieramy program „Polskie morze”, którego pierwszym zadaniem jest zapewnienie bezpieczeństwa Bałtyku — zapowied...
Republiki bałtyckie nie zbudowały na czas linii kolejowej, która umożliwiłaby transport wojsk NATO w przypadku w...
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas