Reklama
Rozwiń
Reklama

„Prometeusz” żegna dyrektora Waldemara Dąbrowskiego

Niezwykła opowieść o Prometeuszu wykreowana przez Krzysztofa Pastora każe z optymizmem patrzeć w przyszłość Polskiego Baletu Narodowego, gdy na największej krajowej scenie teatralnej nadchodzą zmiany.

Publikacja: 23.06.2025 05:01

Chinara Alizade jako Pandora w balecie „Prometeusz” Krzysztofa Pastora

Chinara Alizade, Prometeusz

Chinara Alizade jako Pandora w balecie „Prometeusz” Krzysztofa Pastora

Foto: Ewa Krasucka

Wszyscy kandydaci biorący udział w niedawnym konkursie na dyrektora Opery Narodowej w przedstawionych przez siebie programach wypowiadali się z uznaniem o dokonaniach i kondycji Polskiego Baletu Narodowego. Zwycięzca konkursu i nominowany na dyrektorskie stanowisko Boris Kudlička dobitnie wręcz podkreślał rolę tego zespołu w strukturze Teatru Wielkiego – Opery Narodowej.

Ostatnia premiera Waldemara Dąbrowskiego

Pozostało jeszcze 93% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Taniec
Trzy nosy Pinokia. Premiera Polskiego Baletu Narodowego
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Taniec
Josephine Baker: "zdegenerowana" artystka w spódniczce z bananów
Taniec
Agata Siniarska zatańczy na festiwalu w Berlinie
Taniec
Taneczne święto Indii
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Taniec
Primabalerina z Teatru Bolszoj opuściła kraj. "Wstydzę się Rosji"
Reklama
Reklama