Justyna M. Hamada: Dla dobra firmy

Zawsze punktem wyjścia w tworzeniu zachęt dla zgłaszających naruszenia będzie zbudowanie zaufania.

Publikacja: 16.08.2022 10:26

Justyna M. Hamada: Dla dobra firmy

Foto: Adobe Stock

W ubiegłym tygodniu dyskutowaliśmy szczegółowo o obowiązku zdefiniowania zachęt dla sygnalistów do zgłoszeń wewnętrznych. Dziś weźmiemy pod lupę dojrzałość organizacji jako czynnik skutecznego funkcjonowania bezpiecznych kanałów dla sygnalistów w firmie.

Podejmujemy ten temat, ponieważ podobnie jak kanały do zgłaszania naruszeń, zachęty dla sygnalistów powinny być dostosowane do charakteru i skali firmy. Oba te elementy mają ten sam cel i dwa wspólne zadania:

Pozostało 93% artykułu

Świąteczna oferta

PRO.RP.PL za 39 zł
Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r. Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Rzecz o prawie
Łukasz Guza: Granice wolności słowa
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Rzecz o prawie
Jacek Dubois: Nic się nie stało
Rzecz o prawie
Mikołaj Małecki: Policjant zawinił, bandziora powiesili
Rzecz o prawie
Joanna Parafianowicz: Młodszy asystent, czyli kto?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Rzecz o prawie
Jakub Sewerynik: Wybory polityczne i religijne