Justyna M. Hamada: Dla dobra firmy

Zawsze punktem wyjścia w tworzeniu zachęt dla zgłaszających naruszenia będzie zbudowanie zaufania.

Publikacja: 16.08.2022 10:26

Justyna M. Hamada: Dla dobra firmy

Foto: Adobe Stock

W ubiegłym tygodniu dyskutowaliśmy szczegółowo o obowiązku zdefiniowania zachęt dla sygnalistów do zgłoszeń wewnętrznych. Dziś weźmiemy pod lupę dojrzałość organizacji jako czynnik skutecznego funkcjonowania bezpiecznych kanałów dla sygnalistów w firmie.

Podejmujemy ten temat, ponieważ podobnie jak kanały do zgłaszania naruszeń, zachęty dla sygnalistów powinny być dostosowane do charakteru i skali firmy. Oba te elementy mają ten sam cel i dwa wspólne zadania:

Pozostało jeszcze 93% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Rzecz o prawie
Ewa Szadkowska: Falandyzacja żyje
Rzecz o prawie
Jarosław Gwizdak: Kapelusze supersędziów
Rzecz o prawie
Jacek Dubois: Co poszło nie tak w etatach dla adwokatów
Rzecz o prawie
Szymon Cydzik: W obronie prawa do niezatrudnienia adwokata na etacie
Rzecz o prawie
Joanna Parafianowicz: Adwokat nie można mieć wszystkiego
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama